top of page

Even voorstellen & eerste bericht!

Hi iedereen!

Laat ik mezelf even voorstellen; mijn naam is Lisa-Lotte Stigter en dit is mijn blog; akissoflisalotte.

Ik ben super blij dat ik dit blog eindelijk gemaakt heb, en dat ik eindelijk kan beginnen met bloggen. Ik zat er al een hele tijd aan te denken, een eigen blog beginnen maar hoe doe je dat en wat moet er dan allemaal gebeuren? Nu heb ik het eindelijk gedaan en ben ik blij met hoe de blog er tot nu toe uitziet. Ik hoop dat er nog veel berichten volgen.

Ik wil graag elke week een artikel online zetten, ik weet nog niet of dat gaat lukken maar ik heb nu al heel veel ideeën! Ik hoop ook dat ik mensen kan helpen en inspireren. Ik denk dat het goed is dat ik nog jong ben, en dat ik niet altijd voor het duurste ga. Ik heb zelf het probleem als ik naar andere bloggers kijk dat ze altijd schrijven over de duurdere merken, ik vind dat altijd vervelend omdat ik weet dat ik dat toch nog niet zelf zal hebben. Ik zal veel schrijven over de goedkoperen, en leuke, merken.

Als je iets wilt vragen of een opmerking wilt maken kun je natuurlijk altijd een berichtje sturen.

Ik denk dat ik nu wel weer genoeg heb verteld. Ik hoop dat je dit een leuk blog zult vinden en dat je vaker even een kijkje neemt. Het stelt nu natuurlijk nog niet zo veel voor maar ik hoop dat het leuk zal gaan worden!

Tot nu, wens ik je veel plezier op Akissoflisalotte en hoop ik dat je nog vaker even langs zult komen!

Liefs, Lisa-Lotte Stigter

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.
bottom of page