top of page

Schoplog Kruidvat

Hi iedereen!

Gisteren ben ik naar de Kruidvat geweest en heb ik een paar nieuwe spulletjes gekocht. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik er een artikel over zou schrijven. Ik heb een nieuwe kwast, eyeliner, lipstick, lipbalm en een primer gekocht.

Als eerste zag ik deze kwast van Kruidvat's eigen merk. Ik vond hem er heel mooi uitzien en ik had nog een nieuwe nodig. Hij voelt heel zacht en is perfect voor het aanbrengen van je poeders. De kwast is zelf zwart maar de haartjes zijn donkerbruin.

De kwast heet: PRO: 02, en is van Kruidvat.

Hij kostte €6,99.

Daarna zag ik een eyeliner van Catrice. Ik vond het lijntje dat ik zette heel mooi dun en vloeiend.

Het is de Catrice Eyeliner Pen in zwart.

Het kostte €2,99.

Daarna zag ik een hele mooie kleur lipstick en die kon ik niet laten liggen! Het is een beetje een harde kleur roze.

Het is de Catrice Ultimate Colour, 370 In A Rosegarden.

Het kostte €3,99.

Ook zag ik deze lipbalm met een hele licht roze kleur.

Het heet Catrice, Pure Shine Colour Lip Balm in 030 Don't Think Just Pink.

Het kostte €4,99.

Als laatste zag ik deze primer, zelf gebruik ik nooit een primer dus ik ben erg benieuwd!

Het is de Catrice Prime And Fine.

Het kostte €4,99.

Dit zijn de producten die ik heb gekocht. Ik ben er heel blij mee.

Tot de volgende keer op Akissoflisalotte!

Lisa-Lotte Stigter

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.
bottom of page